Veelgestelde vragen

Hieronder hebben we de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier aan de rechterzijde. 

1 CONTACT
1.1 Hoe kan ik contact opnemen met JVB Digital OPPO Store?
Wij zijn telefonisch en per mail bereikbaar. U kunt ons telefonisch bereiken op 033-4655366 van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 22:00 uur. Op zaterdag kunt u ons bereiken van 10:00 tot 17:00. Uiteraard zijn wij ook per e-mail bereikbaar via customerservice@jvbdigital.com
 
2 BESTELLINGEN
2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 150,00 worden binnen Nederland gratis met UPS verzonden. Voor zendingen naar het buitenland geldt, dat de exacte prijs voor versturen afhankelijk is van het gewicht van de zending, en het land waarnaar wordt verstuurd. Deze verzendkosten worden automatisch voor u berekend, wanneer u de bestelling plaatst. U kunt de kosten voor UPS zendingen ook opvragen op elke productpagina. Klik hiervoor op de verzendkosten knop.

2.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden over het algemeen dezelfde (werk)dag verzonden en de volgende werkdag geleverd. In het weekend worden geen bestellingen verzonden. U ontvangt van ons een e-mail met het trackingnummer zodra wij uw order hebben klaarstaan voor verzending.

3 BETALEN
3.1 Welke betaalmiddelen worden er geaccepteerd?

Wij maken kopen zo makkelijk mogelijk voor u. Betalen is mogelijk via diverse mogelijkheden van iDEAL tot creditcard en zelfs bankoverschrijving.

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • Mistercash
  • Direct E-banking        
  • Maestro
  • Giropay
  • PayPal
  • Mastercard
  • VISA
  • American express

 

4 RETOURNEREN & RUILEN
4.1 Hoe stuur ik een product retour?

Het kan voorkomen dat u bestelde product(en) of een deel hiervan na ontvangst aan ons wilt retourneren. U mag dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling doen.

Wij hanteren de volgende voorwaarden voor een retourzending:

  • Binnen 14 dagen na levering van de bestelling inclusief (kopie) factuur.
  • Het product is compleet, niet gebruikt en onbeschadigd.
  • Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt in de originele verpakking.
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons een deelvergoeding van 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Voorbeelden van gebruikssporen: Incompleet en/of zonder verpakking, het product is beschadigd of vies.

Kijk voor meer informatie op:

https://jvbdigital-170546.webshopapp.com/admin/pages/3090434

 

4.2 Wat is het retouradres?

Producten moeten in goed verpakte doos en met een pakketdienst verzonden worden naar:

JVB Digital OPPO Store
Maten 51
3831 PJ Leusden
 

Retour sturen is voor eigen risico. 

4.3 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort op uw rekening.

5 GARANTIE
5.1 Heb ik bij JVB Digital OPPO store garantie op mijn artikelen?

Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing.

5.2 Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Uw factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. 

6 PRODUCT SUPPORT
6.1 OPPO BDP 203: Unable to Play Blu-Ray Discs

Unable to play Blu-ray discs

 

If you are unable to get a particular Blu-Ray Disc to play properly, there are a number of troubleshooting steps that you can follow to resolve the issue.

 

 

Check For Firmware Upgrades

Whenever a new firmware version is released, we include Blu-ray Disc compatibility fixes designed to ensure that you do not run into any playback issues with newly released Blu-ray Discs. Assuming the player is connected to the internet, the easiest way to update the player's firmware is by following the steps below:

  1. From the Setup Menu, select Device Setup.
  2. Select Firmware Upgrade and then select Via Network.
  3. Follow the prompts to upgrade the firmware.
  4. The player will automatically turn off when the firmware update is complete. Turn the player back on.
  5. Follow the on-screen prompts to Reset Factory Defaults.
  6. Attempt to play the disc again.

If your player is not connected to the internet, you can find alternate firmware upgrade methods after selecting your product on our support page here

Alternatively, you can request a firmware upgrade disc,  please email  OPPO Service

 

 

Clear Persistent Storage

If your firmware is already up to date, or if the firmware update did not resolve the issue, the next step is to erase the player's Persistent Storage.

  1. From the Setup Menu, select Device Setup.
  2. Scroll down and select Persistent Storage
  3. Select Erase Persistent Storage(or Erase BD-Video Data on the BDP-93) and selectOK
  4. Turn the player off and then back on.
  5. Attempt to play the disc again.

Turn Off BD-Live Network Access

 

In some rare cases, having BD-Live enabled can make discs take an exceptionally long time to load and may even result in discs not loading at all.

  1. From the Setup Menu, select Network Setup.
  2. elect BD-Live Network Access and set it to Off.

 

Neem contact op
* Verplichte velden