Hieronder hebben wij de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet? Neem dan contact met ons op via het formulier aan de rechterzijde.
Let op wij zijn niet de klantenservice voor OPPO telefoons.
Om uw zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u voor (technische) ondersteuning altijd eerst Contact & Ondersteuning als hieronder vermeld te raadplegen..
1 VANITYPRO FAQ
1.1 Complete VanityPRO FAQ in Engels
1.2 Officieel Audiopraise forum
1.3 Praktijk vragen en Reviews over de VanityPRO
2 VEEL GESTELDE VRAGEN SVS
2.1 Waarom dubbele subwoofers?
3 FAQ ZAPPITI
3.1 Ik heb geen beeld meer en/of de melding NO Signal
Dit word meestal veroorzaakt door het instellen van een verkeerde resolutie.
Druk op de afstandsbediening op de HOME knop om in het beginscherm te komen.
Druk nu op de NUL om in de Safe Video mode te komen en selecteer optie 6 gevolgd door ok
U heeft nu weer beeld.
3.2 De meest gestelde vragen met betrekking tot Zappiti Neo / Reference en Signature.
3.3 Welke harddisc moet ik in mijn Zappiti speler zetten
Aanbevolen HDD-modellen voor Zappiti DV-serie (Neo, Refenrence, Signature)
WD BLUE (up to 6 TB) - Less noisy than bigger drives
WD RED (all models) - Highly recommanded model for high capacity
WD WHITE (All models)
SEAGATE SkyHawk™ (all models but noisy)
SEAGATE SkyHawk AI (all models but noisy)
SEAGATE Exos™ (all models but noisy) > In SATA only (SAS models not compatibles)
SEAGATE IronWolf™ (all models)
SAMSUNG SSD with 2.5'' to 3.5'' adapter (all models)
SEAGATE Archive HDD (all models)
Zie ook
https://zappiti.uservoice.com/knowledgebase/articles/1980669--hdd-recommended-hdd-models-for-zappiti-dv-series
4 CONTACT & ONDERSTEUNING
4.1 Hoe kunt u contact opnemen met JVB Digital OPPO Store / Waar zijn wij gevestigd
Wij zijn telefonisch en per mail bereikbaar.
U kunt ons telefonisch bereiken op 033-4655366 van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 19:00 uur. Op zaterdag kunt u ons bereiken van 10:00 tot 14:00. Uiteraard zijn wij ook per e-mail bereikbaar via
[email protected] of
[email protected]
Ons Nederlandse hoofdkantoor ( geen bezoekadres ) is gevestigd op
JVB Digital
Maten 51
3831 PJ Leusden
Nederland
Wij leveren vanuit ons magazijn te Amersfoort waar u op afspraak terecht kunt .
Maar let op.....
wij verlenen geen ondersteuning en zijn niet de klantenservice voor OPPO Telefoons.
4.2 Technische ondersteuning
Wij doen er alles aan om onze klanten zo snel en uitgebreid mogelijk technische ondersteuning te bieden.
Hierdoor dienen wij ons helaas te beperken tot klanten die bij ons het product hebben aangeschaft.
Om u snel van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw ordernummer en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent in uw mail te vermelden.
Heeft u uw ordernummer niet direct tot uw beschikking dan is dit geen probleem, wij zullen u telefonisch graag verder helpen en zijn hiervoor
tijdens onze openingstijden bereikbaar op 033-4655366.
Voor producten die u niet bij ons heeft aangeschaft adviseren wij u contact op te nemen met uw dealer.
5 BESTELLINGEN
5.1 Wat zijn de verzendkosten?
Deze worden vermeld tijdens het bestelproces / checkout.
5.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden over het algemeen dezelfde (werk)dag verzonden en de volgende werkdag geleverd. In het weekend worden geen bestellingen verzonden. U ontvangt van ons een e-mail met het trackingnummer zodra wij uw order hebben klaarstaan voor verzending.
6 BETALEN
6.1 Welke betaalmiddelen worden er geaccepteerd?
Wij maken kopen zo makkelijk mogelijk voor u. Betalen is mogelijk via diverse mogelijkheden van iDEAL tot creditcard en zelfs bankoverschrijving.
- Bankoverschrijving
- iDEAL
- Mistercash
- Direct E-banking
- Maestro
|
- Giropay
- PayPal
- Mastercard
- VISA
- American express
|
7 RETOURNEREN & RUILEN
7.1 Hoe stuur ik een product retour?
Het kan voorkomen dat u bestelde product(en) of een deel hiervan na ontvangst aan ons wilt retourneren. U mag dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling doen.
Wij hanteren de volgende voorwaarden voor een retourzending:
- Binnen 14 dagen na levering van de bestelling inclusief (kopie) factuur.
- Het product is compleet, niet gebruikt en onbeschadigd.
- Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt in de originele verpakking.
- De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons een deelvergoeding van 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Voorbeelden van gebruikssporen: Incompleet en/of zonder verpakking, het product is beschadigd of vies.
Kijk hier voor meer informatie
7.2 Wat is het retouradres?
Na het aanvragen van een retour nummer zullen wij u het juiste retouradres mailen.
Om misverstanden te voorkomen adviseren wij u vooraf goed de retour voorwaarden door te nemen.
deze zijn te vinden op https://www.oppostore.nl/nl/service/shipping-returns/
Het kan voorkomen dat het niet nodig is om het item te retourneren.
7.3 Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt het bedrag binnen drietot vijf werkdagen teruggestort op de wijze die u gebruikt heeft bij het plaatsen van uw order.
8 GARANTIE
8.1 Heb ik bij JVB Digital OPPO store garantie op mijn artikelen?
Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing.
8.2 Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?
Uw factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze dus goed.